Zákaznícka podpora

Našu zákaznícku podporu môžete kontaktovať telefonicky od pondelka do piatku od 10:00 do 16:00 na nasledujúcom čísle: +421 233 325 596. Taktiež nám neváhajte poslať e-mail na info@vinokral.sk.

Vouchery

Po umiestnení Vašich vybratých vín do košíka, kliknite na "Prejsť do košíka". Tu sa Vám opäť zobrazí prehľadný zoznam vín, ktoré ste pridali do svojho nákupného košíka. Ak ste s výberom spokojní, môžete teraz zadať do príslušného políčka kód Vášho voucheru. Po kliknutí na "Použiť" Vám bude z celkovej sumy Vašej objednávky odrátaná hodnota vouchera.

V ďalšom kroku, "K pokladni", máte možnosť zadať kód voucheru do príslušného poľa s názvom "Kód voucheru" na pravej strane stránky. Kliknutím na políčko "Použiť", voucher uplatníte. Pri zadávaní dbajte na správne zadanie kód voucheru.

Ak nebude voucher prijatý, skontrolujte podmienky uplatnenia voucheru, ako napríklad minimálna hodnota objednávky alebo doba platnosti. Tieto údaje Vám poskytneme pri poslaní voucheru.

Vouchery nie je možné uplatniť na náklady za dopravu ani v kombinácii s existujúcim kreditom.

Upozorňujeme, že na jednu objednávku je možné uplatniť len jeden voucher, nehľadiac na hodnotu daného voucheru.

Objednávka

Objednávky doručujeme v minimálnej hodnote 30 €.

Ak chcete zrušiť alebo zmeniť už vytvorenú objednávku, bezodkladne nás kontaktujte. V takomto prípade Vám odporúčame kontaktovať nás telefonicky.

Novú adresu máte možnosť pridať vo Vašom zákazníckom účte v "Moje adresy". Na pridanie novej adresy kliknite na "Pridať novú adresu".

V takom prípade kontaktujte našu zákaznícku podporu priamo telefonicky na +421 233 325 596. Pokiaľ vína ešte neboli odoslané, stále vieme vo väčšine prípadov bez problémov zmeniť adresu doručenia. Keďže tento časový rámec je pomerne malý, je dôležité, aby ste žiadosť o zmenu doručili našej zákazníckej podpore čo najskôr. Pri žiadostiach odoslaných e-mailom väčšinou už nie je možné zmeniť adresu z dôvodu času spracovania.

Platba

Ponúkame nasledujúce spôsoby platby:

Kreditná karta: zaplaťte jednoducho kreditnou kartou Visa, Mastercard, Maestro alebo American Express (Amex).

Paypal: môžete tiež jednoducho a rýchlo zaplatiť cez Paypal účet.

Ak nie ste schopní dokončiť svoju objednávku, pretože Vami zvolený spôsob nebol prijatý systémom, môže to mať niekoľko príčin.

Pri platbách kreditnými kartami vždy skontrolujte, či boli údaje kreditnej karty správne zadané a či je zvolená karta stále platná. Aj ak ste si vybrali iný spôsob platby, je možné, že svoju objednávku nebudete môcť dokončiť. Neváhajte nás ohľadne toho kontaktovať.

Samozrejme sa môžete tiež rozhodnúť pre iný spôsob platby, ak si to prajete.

V spoločnosti Vínokráľ faktúry vo všeobecnosti nezahŕňame do zásielky. Má to veľmi praktické dôvody: Náš systém automaticky vygeneruje faktúru niekoľko dní po odoslaní vín. To znamená, že faktúra nie je v čase odoslania ešte dostupná. Taktiež by sme chceli prispieť k ochrane životného prostredia a poslať Vám Vašu faktúru ekologickým spôsobom cez e-mail.

Pre získanie faktúry za svoju objednávku neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu. Je dostupná od pondelka do piatku od 10:00 do 16:00 na nasledujúcom čísle: +421 233 325 596. Alebo nám môžete poslať e-mail na info@vinokral.sk.

Doručenie

Pri objednávkach v hodnote 60 € a viac je PPL štandardné doručenie v rámci Slovenska zdarma. Pri objednávkach pod touto hodnotou Vám bude zaúčtovaná čiastka 6,90 €.

Hneď ako Vaša objednávka opustí sklad, bude Vám na e-mail doručené automatické potvrdenie o odoslaní. Navyše akonáhle balíček dosiahne PPL centrálu, dostanete upozornenie priamo od PPL.

Momentálne naše vína doručujeme len v rámci Slovenska.

Vrátenie

Svoju objednávku máte právo zrušiť do štrnástich dní bez udania dôvodu. Ak sa rozhodnete od tejto zmluvy odstúpiť, musíme Vám všetky platby, ktoré sme od Vás prijali, vrátane nákladov za dopravu (s výnimkou dodatočných nákladov v dôsledku skutočnosti, že ste si vybrali iný typ dopravy ako nami najlacnejšia ponúkaná alternatíva) bez odkladu vrátiť najneskôr do štrnástich dní odo dňa prijatia oznámenia o Vašom odstúpení od tejto zmluvy. Na vrátenie peňazí použijeme rovnaký spôsob platby, ktorí ste použili Vy pri vykonaní originálnej transakcie, pokiaľ sa s Vami výslovne nedohodneme inak; v žiadnom prípade Vám v súvislosti s vrátením nebudú účtované poplatky.

Viac informácií o odstúpení od zmluvy nájdete tu:
www.vinokral.sk/pages/pravo-na-odstupenie

Je pre nás veľmi dôležité, aby ste s našimi vínami boli spokojní. Preto sa vždy pri výbere našich produktov zameriavame na najvyššiu kvalitu. Avšak keďže víno je organický produkt, nemôžeme vylúčiť, že do niektorých fľaší sa roztriešti korok alebo sa inak poškodia. Možno existuje ďalší dôvod, prečo nie ste so svojím nákupom spokojní?

V takom prípade nás kontaktujte a majte po ruke názov vína, ktorého sa problém týka. Naši kolegovia s Vami radi preberú riešenie. Mohlo by ísť napríklad o konzultáciu s jedným z našich expertov, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodnú alternatívu.

V spoločnosti Vínokráľ vieme, že chybný produkt Vám spôsobuje nepríjemnosti. Preto pred odoslaním z nášho skladu každý balíček starostlivo skontrolujeme na úplnosť a správnosť objednaných položiek. Bohužiaľ, napriek všetkým kontrolám sa môže stať, že vo výnimočných prípadoch skončí vo Vašom balíčku zlé víno, niektoré fľaše chýbajú alebo sa rozbili počas cesty.

Ak Vaša zásielka nespĺňa Vaše požiadavky, kontaktujte nás, aby sme mohli spolu nájsť riešenie.

Pre vrátenie zásielky nás kontaktujte e-mailom na info@vinokral.sk alebo nám zavolajte na číslo +421 233 325 596 (pondelok až piatok od 10:00 do 16:00).

Náš personál Vám následne poskytne predplatený PPL štítok vrátenia a vysvetlí Vám ďalší postup týkajúci sa vrátenia balíčka a peňazí.

Prosím, balíčky nám nevracajte "nefrankované" alebo s vlastným štítkom vrátenia. Ak použijete naše štítky vrátenia, s radosťou Vám uhradíme náklady za prepravu. Takto pomôžete spoločnosti Vínokráľ vyhnúť sa zbytočným nákladom a urýchlite spracovanie Vašej žiadosti o vrátenie.

Kedy mi budú peniaze vrátené?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od prijatia zrušenia.

Kam budú peniaze vrátené?

Pri vracaní peňazí za už uskutočnené platby zvyčajne používame rovnaký spôsob platby, ktorý ste použili Vy pri originálnej transakcii. Takže napríklad ak ste za svoju objednávku zaplatili cez Paypal, peniaze Vám budú vrátené na Váš Paypal účet.

Zákaznícky účet

Náš zákaznícky účet Vám uľahčuje spravovanie aktuálnych a minulých objednávok. Svoje doručovacie a platobné údaje si môžete uložiť a pri ďalšom nákupe si ich predvoliť, takže ich nebudete musieť zadávať znovu. Náš zákaznícky účet Vám navyše umožňuje zobraziť všetky Vaše objednávky.

Choďte do prihlasovacej sekcie v pravom hornom rohu stránky. Kliknite na "Vytvoriť účet" pod textovými poľami. V ďalšom kroku zadajte svoje krstné meno a priezvisko, ako aj svoju e-mailovú adresu a heslo podľa vlastného výberu. Potom kliknite na "Vytvoriť účet". Následne Vám bude od nás doručený potvrdzovací e-mail a Vy sa budete môcť prihlásiť na Vínokráľ stránku pomocou svojich prihlasovacích údajov.

Pod tlačidlom prihlásenia do svojho účtu nájdete možnosť "Obnoviť heslo". Kliknite na túto funkciu a zadajte svoju e-mailovú adresu. Potom kliknite na "Obnoviť". Následne Vám bude odoslaný e-mail. Kliknutím na tlačidlo "Obnoviť heslo" v e-maili sa otvorí nové okno prehliadača. Tu si môžete nastaviť nové heslo.

Svoje objednávky môžete kedykoľvek zobraziť vo svojom užívateľskom účte. Navštívte sekciu "Moje objednávky" v oblasti "Môj účet". Tam si môžete prezrieť už vytvorené objednávky.

Vo svojom prehľade objednávok môžete pridať dostupné vína znovu do svojho nákupného košíka pomocou "Objednať znovu".

Ak sa chcete prihlásiť na odber noviniek Vínokráľ, navštívte www.vinokral.sk. V spodnej časti stránky nájdete vstupné pole.

Tu zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na "Prihlásiť sa na odber". Za registráciu dostanete voucher v hodnote 5 €, ktorý môžete uplatniť pri nákupe tovaru v hodnote od 50,00 €. Tento voucher Vám bude odoslaný na e-mail, ktorý ste poskytli.

Z odberu sa môžete odhlásiť cez zákaznícky účet alebo odkaz na konci noviniek, ktoré od nás dostávate. Neviete zrušiť odber? Pošlite nám e-mail na info@vinokral.sk.

Na zrušenie zákazníckeho účtu kontaktujte našu zákaznícku podporu. Je dostupná telefonicky od pondelka do piatku od 10:00 do 16:00 na nasledujúcom čísle: +421 233 325 596 596. Alebo nám neváhajte napísať e-mail na info@vinokral.sk.

Gold status

Prostredníctvom Gold statusu by sme radi odmenili vybraných zákazníkov za ich vernosť – výrazne zníženými Gold cenami, exkluzívnymi ponukami vín, darčekmi a mnohými ďalšími výhodami. A to najlepšie na tom je: Gold status je nezáväzný a úplne bezplatný! Platí jeden rok od prvého nákupu a automaticky sa predlžuje o ďalší rok pri ďalšom nákupe.

Je to veľmi jednoduché: Ak ste ešte nedostali oznámenie o svojom Gold statuse, automaticky Vám ho aktivujeme pri ďalšej objednávke. Vezmite prosím na vedomie, že aktivácia bude trvať niekoľko dní po Vašom nákupe. Hneď ako bude aktivacia dokončená, budeme Vás o tom informovať.

Chceme, aby to pre Vás bolo čo najjednoduchšie! Preto, aby ste mohli využívať svoje výhody, nie je potrebné sa prihlasovať. Ak Vás náš systém okamžite nerozpozná, môžete si samozrejme kedykoľvek aktivovať svoje výhody prihlásením sa do svojho zákazníckeho účtu. V prípade potreby Vás o tom budeme informovať na Vašej domovskej stránke.

Nie!

Gold status je pre Vás vždy bezplatný a nezáväzný. Ak chcete výhody tohto nákupu deaktivovať, kliknite na tlačidlo nižšie.

Platnosť Vášho Gold statusu končí jeden rok po poslednej objednávke. Nemajte však obavy: Včas Vás budeme informovať a svoj Gold status si môžete kedykoľvek znovu aktivovať. Je to veľmi jednoduché: S Vašou ďalšou objednávkou sa automaticky predĺži na ďalší rok. Upozorňujeme, že aktivácia môže trvať niekoľko dní.

Náš nový Gold status je ďalším stupňom Goldclubu. Má pre Vás mnoho výhod: Vaša zľava na jednotlivé vína je pre Vás uložená a Vy už nemusíte zadávať kód Vášho voucheru. A najlepšie na tom je, že vďaka našej úzkej spolupráci s našimi vinárskymi partnermi získate ako zákazník s Gold statusom často zľavu výrazne vyššiu ako je 30 %. S novým Gold statusom získate aj mnoho ďalších zliav, exkluzívnych akcií, poukážok a darčekov. Samozrejme, ako zvyčajne, úplne zadarmo a nezáväzne!

Pravidelne Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu o Vašich ďalších výhodách, ako sú dodatočné zľavy, propagačné poukazy a darčeky. Vo Vašej osobnej Gold status zóne nájdete aj veľký výber viac ako 400 vín za špičkové ceny, ktoré sú vyhradené výlučne pre Vás ako zákazníka so Gold statusom. Navyše sa nemusíte ani prihlasovať. Ak Vás náš systém nerozpozná, môžete si Vaše výhody kedykoľvek aktivovať prihlásením sa do Vášho zákazníckeho účtu. V prípade potreby Vás o tom budeme informovať na Vašej domovskej stránke.

Telefón

Náš zákaznícky servis môžete kontaktovať telefonicky od pondelka do piatku od 10:00 do 16:00 na tomto telefónnom čísle:


+421 233 325 596


E-Mail

Prípadne nám pošlite e-mail na adresu info@vinokral.sk